Odstąpienie od umowy
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zatem prawo zwrotu przysługuje Ci, jeśli dokonałeś zakupu na paragon lub imienną fakturę VAT. Faktura VAT na firmę (z numerem NIP) oznacza, że nie dotyczą Cię prawa konsumenta. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, a towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty lub wartość zwrotu zostanie pomniejszona o kwotę niezbędną do przywrócenia urządzenia do stanu pierwotnego.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu: • Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. • Dołącz do przesyłki oryginalny dowód zakupu oraz pisemne oświadczenie lub formularz zwrotu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu i numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Dowód zakupu i oświadczenie są niezbędne do uznania zwrotu! Przykładowy formularz: POBIERZ FORMULARZ ZWROTU (PDF)
• W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
• Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer kontaw ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności elektronicznej (PayU) zwrot środków zostanie wykonany na instrument płatniczy z którego dokonano płatności.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Adres zwrotu:
Magazyn Luxpol
ul. Pyskowicka 14
41-800 Zabrze
tel. 534755305
z dopiskiem "ZWROT".