Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Serwis gwarancyjny

W przypadku urządzeń GOTIE obowiązuje gwarancja door-to-door. W celu zgłoszenia uszkodzenia udaj się na stronę http://gotie.eu/pl/serwis/zgloszenie-naprawy/ lub skontaktuj się z serwisem telefonicznie pod nr 327202219 wewnętrzny 26.

W przypadku pozostałych marek najszybszą drogą reklamacji jest kontakt z serwisem danego producenta. Możesz również skontaktować się z nami, a pomożemy Ci odpowiednio skierować twoją sprawę.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 735919262.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne, jest niezgodny z opisem lub wystąpił inny powód, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@gotieshop.pl lub telefonicznie: 735919262. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zatem prawo zwrotu przysługuje Ci, jeśli dokonałeś zakupu na paragon lub imienną fakturę VAT. Faktura VAT na firmę (z numerem NIP) oznacza, że nie dotyczą Cię prawa konsumenta.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, a towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty lub wartość zwrotu zostanie pomniejszona o kwotę niezbędną do przywrócenia urządzenia do stanu pierwotnego.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki oryginalny dowód zakupu oraz pisemne oświadczenie lub formularz zwrotu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu i numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Dowód zakupu i oświadczenie są niezbędne do uznania zwrotu!
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności elektronicznej (PayU) zwrot środków zostanie wykonany na instrument płatniczy z którego dokonano płatności.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Adres zwrotu:

Better Product sp. z o.o.
ul. Kościuszki 61F
43-190 Mikołów

tel. 735919262

z dopiskiem "ZWROT".

Promocje
Wideorejestrator Mio MIVUE C540 FullHD
Wideorejestrator Mio MIVUE C540 FullHD
329,00 zł 299,00 zł
szt.
Nawilżacz powietrza GOTIE GNA-260
Nawilżacz powietrza GOTIE GNA-260
329,00 zł 289,00 zł
szt.
Golarka do odzieży GOTIE GDU-100Y
Golarka do odzieży GOTIE GDU-100Y
59,00 zł 39,00 zł
szt.
Budzik elektroniczny GOTIE GBE-300N
Budzik elektroniczny GOTIE GBE-300N
49,00 zł 29,00 zł
szt.
Budzik elektroniczny GOTIE GBE-300Z
Budzik elektroniczny GOTIE GBE-300Z
49,00 zł 29,00 zł
szt.
Budzik elektroniczny GOTIE GBE-200P
Budzik elektroniczny GOTIE GBE-200P
39,00 zł 29,00 zł
szt.
Aktualności
Sklep nieczynny 12.06

Informujemy, że w piątek 12.06 sklep będzie nieczynny - wysyłka zamówionych w tym czasie produktów nastąpi w poniedziałek 16.06. Za utrudnienia przepraszamy.

Bestsellery
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl